2011. március 2., szerda

Mosoly

Egy szívből jövő mosoly megváltoztathatja az egész napi hangulatod...
Ritka, hogy az ember lánya ilyen ajándékot kapjon. Ma mégis így jártam. :)
Egy rég látott osztálytársammal találkoztam ma... éppen hogy egy pillanatra, mégis... Érdekes, hogy milyen egyszerű meg külömböztetni egy igazi mosolyt egy hamistól, legalábbis számomra egyszerű. Teljesen más a hang a tekintet... és ma ezt láttam. A srácnak szinte sugárzott a tekintete. A hangja mély és ... valahogy "meleg". Ne értse félre senki... csupán két ember akik örültek a találkozásnak. Azt vettem észre, hogy ez után a szívből jövő mosoly után húsz perccel még mindig mosolyogtam...  :)
Milyen egyszerű felvidítani valakit nem igaz?!

1 megjegyzés:

  1. Milyen igaz. Én épp ezért "ajándékozok" meg mindenkit, lehetőség szerint, egy-egy mosollyal. Nem művel, nem erőltetettel. Nemes egyszerűséggel minden kollégám kap egy mosolyt, és egy-egy kedves szót. Nem várok cserébe semmit, mégis azt kapom, hogy mikor épp valami SOS, nem gondolkoznak, hogy megtegyék nekem, amit kell. Vannak napok, mikor az ember padlón van, húzza magát, és még az is nehezére esik, hogy ránézzen a másikra. Ilyenkor igazán jól eső egy apró mosoly, egy jó szó, vagy akár egy érintés.
    Éljenek az élet apró örömei.

    VálaszTörlés