2011. április 5., kedd

Ilyen csaj nincs még egy.... XD

Most olvastam Nee-chan utolsó bejegyzését...még mindig össze-vissza röhögcsélek!! :) Komolyan mondom kész a csaj!! De nagyon tetszett!! Én a HEAVY METAL lovagot akarom!
A DEATH METAL definíciója se volt semmi... de a BLACK METAL?! Szegény királylány, még jó, hogy nem nazálisan! :) És a GLAM METAL? nagyon tuti a magyarázat... " a sárkény röhögőgörcsöt kap"! A térdemet csapkodtam a röhögéstöl... tulajdonképpen ez csak azért probléma mert feküdtem és úgy olvastam... szóval szegény latytoty majdnem röppályára állt!
GRIND METAL... No Comment!

Apropó, én is alig várom már a csütörtököt!! :) Végre találkozunk és a szürke hétköznapok egy kissé háttérbe szorulnak egy enyhén mazochista beütésű Angyalka jóvoltából!
Légy jó Nee-chan és tudod... ne tégy olyat amit én se tennék!
/ vagy inkább NE tedd amit én tennék? hehe... /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése